vineri, 25 iunie 2010

Vineri alegem centrul istoric

Daca nici la concert si nici la noaptea institutelor culturale nu mergeti, atunci poate faceti o plimbare cu iz de vechi prin centrul istoric. Aveti ce vedea si va bucurati si de multele terase si de lumea..putin mai altfel.


Ieri era acest domn poleit cu auriu care atragea toate privirile si contrar asteptarilor, nu era ca in pietele din Italia, un domn din timpuri stravechi, ci era un fotbalist si face parte dintr-o reclama Romtelecom.



Ruinele sunt tot acolo sa stiti.
Si apoi daca vreti sa popositi la o limonada sau la un fresh si un desert minunat de ciocolata cu zmeura, mergeti la Chocolat, unde va spun de la inceput, preturile nu sunt mici, dar se merita. Si aveti sanse sa gasiti si masa, nu ca la Carul cu Bere...unde fara rezervare nu prea se poate..


La intoarcere, in pasaj la Unirea, inca o reclama cu Romtelecom si cred ca e intentionata...:


4 comentarii:

  1. Uitandu-ma la "domnul" de metal imi vin 2 intrebari:
    1. Ce facultate a terminat sa stea acolo 8 ore pe zi?
    2. Cu ce-a gresit in fata comunitatii de a ajuns sa stea acolo 8 ore pe zi?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Corect!Inca ceva la care nu ma gandisem! Hei...pe cand un blog, ceva? Ai idei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am un blog pe care-l urasc, altu care-mi place dar nu scriu prea mult, si am mai avut unu pe care l-am lasat balta. Ideea-i ca nu-mi doresc relatii de durata. Caut doar aventuri :) In plus, e mai greu sa intretii un blog singur.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei, e era globalizarii...parteneriate...colaborari ;)... let me know daca vii pe aici.

    RăspundețiȘtergere

Bookconsumer