marți, 15 iunie 2010

Pe la biblioteca ASE-ului

.


Ieri a fost prima data cand am avut nevoie de niste carti de la biblioteca ASE. Prima data am fost la centrul de imprumut de la Cibernetica (etaj 7) si acolo am dat peste o doamna de moda veche, ca sa spun asa, dar de treaba pana la urma si am pus si intrebarea (ca pe unii ii intereseaza) daca se mai fac angajari. Din pacate raspunsul a fost negativ si a venit si cu o completare - ca nici macar promovarea pe treapta nu s-a facut la multe dintre ele. Apoi am fost la biblioteca din cladirea veche (renovata), care apropo, se gaseste la etajul 1 la 118, unde erau 3 bibliotecare foarte foarte active si dragute, gata sa te ajute cu ce ai nevoie. Spre mirarea mea, carti nu erau foarte multe la raft, dar studenti erau destui si exista si un xerox in biblioteca, unde puteai sa copiezi orice carte. Util, nu? Mai ales ca la xerox aveau deja cartile scanate in calculator si a durat numai 10 minute sa printez o carte, ba chiar si la un pret convenabil fata de alte xeroxuri zic eu. Apoi am fost la sala de lectura din Cibernetica, unde era o doamna bibliotecar foarte foarte draguta, mi-a zis pana si la ce xerox e mai ieftin si unde se afla...mai rar, nu? Mi-a parut bine sa vad ca desi ieri a fost canicula si nu era aer conditionat peste tot, iar ziua de luni e cea mai grea si aglomerata, am dat peste oameni binedispusi si gata sa te ajute. Asa ca daca aveti nevoie, mergeti cu incredere la biblioteca, unde apropo, daca aveti legitimatie, adica sunteti studenti ASE, nu aveti nevoie de permis.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer