miercuri, 16 iunie 2010

Dacoromanica

Biblioteca virtuala a Romaniei. Nu am avut ocazia sa o rasfoiesc pana astazi si sincer imi pare rau ca nu m-a ros curiozitatea mai devreme. Am descoperit carte veche, Eminescu (si alti autori din bibliografia scolara) si fotografii. La carte veche sunt adevarate comori pe care altfel, fara o mie de stampile si legimimatie de invatat sef nu ai fi putut sa le vezi. Interfata este usor de utilizat dar tot am primit niste erori cand am incercat sa citesc o poezie a lui Eminescu.
Cred totusi ca ar fi trebuit sa OCR-uiasca textele inainte de a le pune pe site. Ar fi fost mult mai usor de lucrat pe text, de sharuit de luat citate, etc si nu ar fi stricat nici un buton de export catre diferite platforme (chiar si unul de share this ca cel de aici de pe blog ar fi ok daca nu se poate folosi ceva mai complicat) dar oh well, decat deloc e bine si asa.
All in all i loved it
Oh! da..here's a link

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer