miercuri, 9 iunie 2010

Barbatul de azi explicat femeilor



O sa ziceti probabil ca si eu si Cristina am luat-o razna si ca in loc sa vorbim despre comunicare si informatie, abordam filme si carti...din alta arie. Ei bine, se simte aerul de vacanta, chiar daca multi dintre noi au si serviciu si de aceea dorim sa vi-l imprimam si voua. Azi va vorbesc despre o carte, pe care in mod normal nu as cumpara-o sau nu as citi-o. Dar daca intamplarea face sa primesc cadou o astfel de carte, ii acord o sansa. Spre mirarea mea, poate fi utila, mai ales intr-o viata zilnica dominata de stres. Cu siguranta, nu veti gasi cartea in biblioteca, iar la descriere am vazut ca nu vine nimeni cu ceva nou, aceeasi descriere de pe coperta se gaseste pe toate site-urile. Eu nu va zic decat ca este scrisa de Gerard Leleu, medic, sexolog si terapeut de cuplu, are 395 de pagini, este usor de citit, puteti s-o cititi mai ales la plaja si s-ar putea sa va scoata putin din niste stereotipuri si idei preconcepute. Lectura placuta si nu uitati - azi incepe Bookfest!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer