miercuri, 9 iunie 2010

Nesuferitele zile de luni

.
Nici aceasta carte nu o veti gasi la biblioteca si o recomand celor peste 17 ani. De cele mai multe ori daca incep o carte, o si termin, chiar daca nu imi place. Nu mi s-a parut placuta si nu pot sa spun ca am invatat ceva util sau am aflat ceva interesant. Poate se potriveste mai mult unei firi mai artistice, cadou pentru vreun burlac etc. Este scris de Arnon Grunberg, care a castigat un premiu important, face parte din colectia Raftul Denisei, de la editura Humanitas Fiction si are 272 de pagini, in rest ...cuprinsul ca sa aveti o idee:
Cuprins:

Mai am douazeci de cai la Berlin
ROSIE
Martinimartin
Oesterbar
Gara Mariahoeve din Haga
Farmacie
Hotel Apollo
Anvers
Sub brad
4 320 de minute
Fu*ai (am cenzurat eu)
Sa mai vedem un pic de Shoah
Walk like an Egyptian

FETELE
Clei pentru lemn
Tina
O rugaciune pentru Marcella (Pronuntati Marshalla)
Natasa
Ai venit pentru un an*l? Nu, pentru Astrid (cenzurat din nou de mine)
Sandra
Angajat la Blue Moon

Puteti citi cateva fragmente aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer