joi, 10 iunie 2010

Diplome - noi informatii

.
Colega noastra Raluca s-a interesat si ne-a adus la cunostinta urmatoarele:

Va anunt ca diplomele de licenta se vor putea elibera in aproximativ 2 saptamani de la Facultatea de Drept, camera 206 (etajul 1). Trebuie sa mergeti doar buletinul/cartea de identitate la unul dintre ghiseele respective. Secretariatul de la Litere ne-a informat ca se pot ridica deja, insa am fost luni si mi s-a spus ca pentru sectia noastra, diplomele nu sunt gata. Mi s-a oferit un numar de telefon catre care sa sun dupa 21 iunie pentru a verifica daca sunt gata. Acesta este 021.30.77.335 - Marinescu Alina. Va recomand sa il utilizati inainte sa mergeti sa stati la coada...


Rugamintea mea este sa dati mesajul mai departe catre persoanele care stiti ca au terminat o data cu noi si ale caror date de contact le mai aveti. De asemenea, va rog sa dati de stire daca reusiti sa intrati in posesia documentelor.

Asa am facut, multumim! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer