duminică, 30 ianuarie 2011

Unde merge studentul de la biblioteconomie?

Merge la teatru.

Mai exact, la Teatrul Masca, la comedia "Indragostitii", o piesa plina de culoare si de dinamism. Nu am mai ras atat de mult la o piesa de foarte mult timp...la inceput actorii nici nu trebuiau sa spuna ceva, costumele erau foarte...amuzante...mai mult nu spun, mergeti voi si vedeti, pentru ca se merita. Azi a fost la ora 15:00 si biletele au fost numai 6 ron, sala a fost plina! Abordarea...povestii e originala, imbie cu succes traditionalul cu modernul.

Sursa

12 comentarii:

  1. De diacritice ... ce să mai zic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu te-am inteles cu diacriticele..poate ma lamuresti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca probabil te referi la respectarea limbii romane, mai ales ca am terminat Literele...Pe acest blog nu scriem cu diacritice pentru ca ducem lipsa mare de timp, dar in acelasi timp dorim sa publicam ceea ce credem sau descoperim ca este interesant, dar o sa luam sugestia in considerare...pana la urma niste diacritice n-au omorat pe nimeni :) si mai este si partea cu motoarele de cautare..cred ca stii la ce ma refer...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce legătură are timpul cu diacriticele?! Îţi ia timp mai mult să scrii?! De ce, tastele respective au mărăcini pe ele şi apeşi mai cu grijă?!

    Ştii cum arată textele de factura celor de mai sus scrise fără diacritice?! Cam cum ar arăta Hitler ţinând un discurs la două sute de mii de soldaţi, descheiat la pantaloni!

    Motoare de căutare?! Cred că glumeşti!

    Apoi: de ce nu mă văd cu gravatar?! Şi, de ce trebuie să aştept aprobarea?!

    RăspundețiȘtergere
  5. In mod cert imi ia mai mult timp sa scriu cu diacritice, acelasi lucru o sa-l intalnesti la mai multi...iar faptul ca tu il precizezi aici pe Hitler..si ca esti nervos asa..inseamna ceva..Cat despre motoarele de cautare..e adevarat, din acelasi motive multe bloguri sunt scrise astfel. Iar aprobarea trebuie s-o astepti pentru ca e blogul meu si al Cristinei si moderam comentariile ca sa nu scape cuvinte urate pe aici sa deranjeze si ochii altora. Pe blogul tau poti sa faci ce vrei! Cat despre avatar..nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Uau!

    Ce multe deduci tu din câteva cuvinte!

    Asta ai inteles tu din exemplul cu Hitler?!

    Incredibil, cât de prost pot să fiu la vârsta mea!

    Şi ... n-am cuvinte!

    Scuză-mă că am intrat aici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Puteai sa dai alt exemplu, nu sa folosesti un nume care pentru unii inseamna groaza, teroare, scarba. Te scuz :)

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte simpatic afişul :) mi-ar fi plăcut să văd aşa ceva şi la Cluj

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Asa patesc eu, mi se pare ca cele mai faine chestii sunt la Cluj..seminarii..piese de teatru..hai facem schimb o luna? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa urmaresti pe Pandoras ce expresii foloseste Cristian Marculescu. Te ingrozesti!

    Succes blogului tau!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cosa Nostra - cand vrei sa fii constructiv, sa dai un sfat, incearca sa folosesti un limbaj, un ton respectiv o abordare mai lina. Degeaba folosesti diacritice si tragi de urechi pe cei din jur daca esti atat de agresiv. Apoi e normal sa astepti aprobare. Atat timp cat exista aceasta optiune o poate folosi. Si te poti vedea cu gravatar, dar pe alte bloguri...te pomenesti ca ai gravatar un î din a...

    RăspundețiȘtergere
  12. Faza cea mai tare e ca pe vechiul template chiar nu se putea scrie cu diacritice..pe acesta nou nici nu incercasem si desi stiu ca bloggerii impun reguli..nu functioneaza si la mine..oricum multumesc de incurajari!

    RăspundețiȘtergere

Bookconsumer