duminică, 16 ianuarie 2011

Cat am citit in 2010?

Un articol foarte interesant si ...trist, dezvaluie ca romanii citesc din ce in ce mai putin...mai exact cam o carte pe an. Wow! Scary, nu-i asa? Si se pare ca si cifra aceasta se datoreaza in mare parte ofertelor de la chioschiurile de ziare, asa cum a fost colectia de la Adevarul, care pentru multi, pe langa avantajul pretului mic, a insemnat o oportunitate de a-si intregi bagajul de cunostinte referitor la marii clasici, acele "pietre de temelie" pe care, se presupune, ar trebui sa le aiba fiecare, inainte de a o citi, sa spunem, pe Mihaela Radulescu, top vanzari, in 2010. Sunt curioasa daca voi v-ati propus un numar de carti anul acesta, eu mi-am propus ceva imposibil..se apropie de 100. Va voi spune la sfarsitul anului cat am reusit sa citesc din ele.

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer