miercuri, 26 ianuarie 2011

Am nevoie de o imprimanta! Ce aleg?

Nu am crezut ca poate fi chiar atat de dificil sa alegi o imprimanta. O multime de intrebari...inkjet sau laser, multifunctionala sau doar imprimanta ca sa nu mai zic de consumabile. O adevarata durere de cap. Cine s-ar fi gandit?!
Am cautat informatii pe site-uri si forumuri de specialitate (ca orice om curios si un pic pretentios) si am gasit CISS, cu raspunsuri la toate intrebarile mele si pe deasupra livrarea se face la domiciuliu oriunde in tara in 48 de ore asa ca nu a trebuit sa imi fac o lista cu ATENTIE la, oricum as fi uitat probabil jumatate din ele sau as fi renuntat din lipsa de timp vazand gama larga de imprimante disponibila si m-as fi multmit cu aproape orice.
Also, preturile sunt mai mult decat acceptabile, spre exemplu pretul cernelii este de 29 RON pentru 100 ml (echivalentul a pana la 28 de cartuse), pentru fiecare culoare. Mai multe detalii gasiti chiar pe site-ul CISS
Mult spor la ales

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer