luni, 22 noiembrie 2010

Targul Gaudeamus 2010

Tocmai ce s-a terminat targul de carti de anul acesta si dupa ce tragem linie, ne mai ramane numai rememorarea plimbarii noastre scurte in universul minunat al atator "povesti". Am trecut si peste aglomeratie, si peste caldura, si peste multele volume ce le stiam de anul trecut. M-am bucurat sa vad atat de multi iubitori de carte si m-am intristat cand i-am vazut iesind numai cu un volum. Sunt destule site-uri de unde puteti afla cate carti s-au cumparat, numarul vizitatorilor etc., dar imaginea fiecaruia este diferita, poate unora le-au placut lansarile de carte si intalnirile cu autorii lor preferati, altora colectiile elegante de la Adevarul, altora reducerile substantiale de la Nemira, oricum ar fi, cu totii ne-am bucurat ca niste copii cand ne-am regasit intre atatea teancuri de carti nesfarsite.

2 comentarii:

  1. Imi vine sa ma bat singura cand ma gandesc ca nu am putut ajunge!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca il prinzi la anul si cu criza asta...zici ca e targ in fiecare zi din cauza reducerilor de pe site-urile editurilor.

    RăspundețiȘtergere

Bookconsumer