luni, 29 noiembrie 2010

Barbatii sunt de pe marte, femeile sunt de pe Venus

Aceasta este o carte excelenta, scrisa de John Gray, ce poate fi usor recomandata tuturor cuplurilor de cel putin un an, ce vor sa-si imbunatateasca comunicarea si sa inteleaga de ce se intampla anumite lucruri. Poate parea ciudat, dar uneori conteaza chiar si un verb. Autorul invata femeile de ce trebuie sa intrebam un barbat: "Vrei sa...?" si nu "Poti sa...". Poate aveti impresia ca le stiti pe toate, dar cartea cu siguranta o sa va impresioneze, chiar daca spune ca este scrisa pentru relatiile din anii '90, se muleaza foarte bine si la timpurile noastre. Cartea vine de la editura Vremea, an aparitie 2002 si este foarte usor de citit, aerisita, nici nu o sa stiti cand o terminati. Ar fi bine sa cititi si introducerea, deoarece autorul ofera acolo niste explicatii utile. In continuare cuprinsul:

Multumiri 
Introducere
1. Barbatii vin de pe planeta Marte, iar femeile, de pe planeta Venus
2. Domnul Rezolva-Tot si Comitetul de Perfectionare
3. Barbatii se retrag in vizuina lor, iar femeile vorbesc
4. Cum sa-i dai o motivatie sexului opus
5. Vorbim limbi diferite
6. Barbatii seamana cu elasticul
7. Femeile sunt ca valurile
8. Sa descoperim nevoile noastre afective diferite
9. Cum se pot evita certurile
10. Cum sa marcam puncte in ochii partenerului
11. Cum se pot comunica sentimentele dificile
12. Cum sa soliciti sprijin astfel incat sa-l obtii
13. Cum poate fi pastrat secretul dragostei

P.S. : Cartea se gaseste pe mai multe site-uri, printre care si http://www.scribd.com/ ;)


2 comentarii:

  1. Cartea lui John Gray este una din preferatele mele. Avand discutii in contradictoriu cu prietenul meu, am zis ca trebuie sa gasesc o solutie pentru a putea face fata. Asa ca, am apelat la aceasta carte si apoi la videouri in care el se afla la conferinte. Relatia cu prietenul meu s-a imbunatatit , iar asta m-a convins sa mergla conferinta lui, ce va avea loc la Bucuresti. (http://www.traininguri.ro/iubire/)


    Este o carte care merita citita si mai ales aplicata. Mie mi-a placut foarte mult, mai ales ca m-a ajutat sa inteleg mai bine cum gandesc barbatii. Pe John Gray l-am urmarit si in videouri, este o adevarata placere sa te uiti la el. Am vazut ca anul acesta vine si in Romania, (http://www.traininguri.ro/iubire/). Ma bate gandul sa merg! Nu pot spune ca am probleme in relatie, insa cred ca totdeauana este loc de mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o carte care merita citita si mai ales aplicata. Mie mi-a placut foarte mult, mai ales ca m-a ajutat sa inteleg mai bine cum gandesc barbatii. Pe John Gray l-am urmarit si in videouri, este o adevarata placere sa te uiti la el. Am vazut ca anul acesta vine si in Romania, (http://www.traininguri.ro/iubire/). Ma bate gandul sa merg! Nu pot spune ca am probleme in relatie, insa cred ca totdeauana este loc de mai bine :)

    RăspundețiȘtergere

Bookconsumer