luni, 19 aprilie 2010

Unde merge studentul de la biblioteconomie - Episod V

Ieri am luat o lectie de istorie mergand la Muzeul National de Istorie a Romaniei, unde se afla expozitia temporara - "Istoria la feminin". Expozitia este mica, dar interesanta; acolo am aflat ca prima arhitecta din lume a fost romanca, prima femeie din lume care si-a luat diploma in Drept, la Sorbona si apoi a profesat a fost tot romanca si asa mai departe. Este placut, ca din cand in cand, sa le fie acordata si femeilor atentie, asa cum barbatii au mereu parte. Expozitia este deschisa pana pe 3 mai, deci mai aveti destul timp de vizitat. Poze nu am facut - mi s-a parut prea mare taxa, dar cu aceasta ocazie si pentru ca biletul a costat redus numai 2 ron, am vizitat din nou si muzeul si tezaurul, care sunt ambele, foarte frumoase. Preferata mea este ultima vitrina, ce contine obiecte si bijuterii din platina, care pur si simplu iti iau ochii. Mai multe detalii puteti gasi chiar pe site-ul muzeului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer