miercuri, 21 aprilie 2010

Carti vii

Un proiect foarte interesant semnat Art Fusion va invita sa veniti la Centrul National al Dansului, in cladirea TNB, la etajul 3, sa imprumutati carti vii, adica persoane precum: voluntari internationali, femei rrome, persoane cu dizabilitati, asistenti sociali etc. Mai aveti timp sa mergeti azi si maine intre orele 17.30 - 21.00 si pe 23 aprilie intre 15.30-18.00. Eu am fost anul trecut si am imprumutat "corporatista". A fost interesant sa aflu anumite lucruri, timp de 40 de minute, de exemplu acea persoana lucra in resurse umane, dar terminase Politehnica - Telecomunicatii. Am facut schimb de experienta si cand m-am intors sa iau o alta carte, deja nu mai aveai ce pentru ca toate erau imprumutate, asa ca se merita..incercati ceva nou..si incercati sa va mai relaxati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer