vineri, 18 februarie 2011

Concurs Carturesti

Azi sunt carcotasa. Daca ati primit la inceputul anului scolar agenda Ambition, ati vazut cu siguranta si un voucher de la Carturesti, ce acorda 3 reduceri, dupa fiecare cumparatura de 15 ron simbolizata printr-o stampila, ca apoi sa ai o reducere generala pana la sfarsitul anului scolar. Dupa ce acumulai toate cele trei stampile, se rupea o parte din voucher ce participa apoi la un concurs, cu mai multe premii, printre care si un laptop. Tragerea era pe 15 februarie, asa ca mai mult din curiozitate, am sunat pe 16 februarie, dupa ce am vazut ca pe site si pe blogul Carturesti nu era afisat nimic, ca sa intreb cand aflam castigatorii si unde. Cea care mi-a raspuns spunea ca nu e concurs si s-a apucat sa-mi zica iar povestea cu stampilele, pe care i-o spusesem si eu inainte. Am lasat-o sa se exprime si apoi i-am spus ca desi ea afirma ca nu este concurs, pe voucher scrie mare, cu litere de-o schioapa :) ,cu negru si galben - CONCURS. Si i-am spus ca am facut tot ceea ce trebuia, ba chiar i-am citit de pe voucher :)), ca apoi sa spuna cu o voce mai stinsa...ca nu prea stie si ca o sa-si intrebe colegii, dar ca revine cu un telefon (bila alba aici :) ). I-am dat mailul si mi-a spus ca vineri apar pe site...i-am dat reply...nu apar pe blog? :)). Bine..toate astea mult mai politicos si subtil. Azi e vineri, castigatorii s-au afisat pe blogul lor si acolo vedeti si voucherul. Si uite asa iar le fac reclama :) Acum, serios, de cate ori am vazut lucruri faine, le-am pomenit numele, dar pacat de brandul lor...cu niste detalii de genul acesta...Apropo...ati vazut panorama de pe site-ul lor? Inca o bila alba...:)

Un comentariu:

  1. Sâmbata si duminica la Carturesti: expozitia I've got summer on my mind; Mai multe detalii si pe orasulm.eu http://www.orasulm.eu/evenimente/Carturesti_Verona_3210/I%27ve_got_summer_on_my_mind_10589

    RăspundețiȘtergere

Bookconsumer