duminică, 26 decembrie 2010

Original sau nu...

Ati incercat sa creati ceva de la 0 sa vedeti ca uneori va vine foarte greu sa faceti acest lucru? De curand am avut nevoie de un design pentru ceva, dar mi-am dat seama ca imi veneau in minte multe alte lucruri vazute pe Internet, la televizor sau pur si simplu pe strada si nu reuseam sa le ignor pentru a face ceva original, nou. De frica copywrite-ului cred ca si daca imi vine vreo idee, voi pierde ceva timp pe Internet pentru a vedea daca exista ceva similar, eventual inregistrat...Oricum, mi-am adus aminte de ce ne spunea profu' de romana in generala, cum ca majoritatea poetilor au o sursa de inspiratie, ca si daca vrei, nu poti elimina lucrurile pe care le-ai citit sau vazut la un moment dat si care...involuntar, constituie...muzele tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer