miercuri, 11 august 2010

Comenzi la Carturesti

Cand vine vorba de libraria Carturesti, mereu am avut numai vorbe bune de spus si i-am facut "reclama" pe unde am putut, dar de asta aceasta au o bila neagra de la mine pentru "promptitudine". Why? Pentru ca am comandat o carte in iunie, am platit-o prin curierat si in contul meu de pe site scria ca plata inca nu fusese procesata. Le-am trimis un mail si mi-au spus ca imediat ce primesc banii de la firma de curierat, situatia se va schimba, si din cate am inteles, chestia asta se intampla o data pe luna. Ok, am asteptat si am asteptat pana acum, in luna august, cand le-am mai trimis un mail ca plata tot nu a fost procesata si mi-au trimis inapoi ca au schimbat statusul in "procesata". Numai ca intrand pe site dupa o ora de la primirea mailului, constat aceeasi problema. Probabil ca se actualizeaza maine...asteptam...vedem. Eu nu va zic sa nu comandati carti de la Carturesti, ci doar sa va inarmati cu rabdare. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer