duminică, 11 martie 2012

Cei 3 B din BCU

O sa ziceti ca am luat-o razna si nu mai stiu sa numar, dar cei 3 B din BCU se refera in primul rand la bibliotecari, apoi la bazele de date si apoi la bufet, eternul loc in care stateam cu fetele mai mult ca la sala de lectura :)

Zilele trecute m-am gandit ca ar fi cazul sa ma apuc de licenta la ASE, asa ca m-am dus la BCU si mi-am facut permis pe o zi, unde mi-am si revazut doua foste colege din facultate, pe care le salut, si apoi m-am pozitionat direct la calculatoare pentru a accesa bazele de date. Dupa vreo doua ore de cautari intense, a inceput sa vina miros de mancare de la bufetul care se afla in imediata apropiere. Am rezistat cat am putut, dar deh..stiti cum e..gravidutele sunt pofticioase, asa ca am mers la bibliotecara din spatele meu s-o rog frumos, daca vede pe cineva ca vrea sa se aseze la calculatorul unde eram, sa-l roage sa se aseze la un altul sau macar sa lase deschisa fereastra respectiva, pentru ca eu nu lipsesc mult si ma dus sa mananc, ca sa nu mai reiau cautarile si sa ma gandesc unde am ramas...stiti voi. Bineinteles ca respectiva bibliotecara nu a tinut cont ca rugamintea venea din partea unei gravide in 7 luni, aproape 8, ca nu era sesiune si batea vantul - nu era mai nimeni care sa le acceseze si ca erau disponibile 6 calculatoare daca nu ma insel, si mi-a raspuns ca nu poate. I-am multumit pentru "amabilitate", iar dansa mi-a raspuns ca nu poate incalca regulamentul. Normal ca ma astept de la astfel de oameni sa fie conservatori si sa respecte "litera legii", si sa nu incalce vreo regula Doamne-fereste, dar poate ma asteptam si la putina umanitate, avand in vedere toate cele mentionate mai sus si in plus, faptul ca doar la noi in tara nu-ti poti face permis online, ma refer la plata si la tot si de asemenea, nu ti se poate da un ip si o parola ca sa accesezi bazele de date de acasa. Cine a facut sistemul a taiat din prima persoanele cu dizabilitati care nu se pot deplasa si bineinteles, "a incurajat" foarte mult gravidutele sa vina la biblioteca, care apropo, si ele au nevoie de cultura, mai ales spre ultimul trimestru de sarcina, cand majoritatea isi iau concediu si vor sa mai citeasca cate ceva. Cine stie...poate lucrurile se vor schimba pentru ca vad ca altii adopta alte strategii, si voi vedea si eu odata la BCU o zi dedicata mamicilor sau gravidutelor, in care sa fie promovate anumite carti, lansari pe tematica, poate chiar o gazduire al unui eveniment pe acest segment sau macar o zi gratuita, fara permis pentru ele...who knows? Minuni se pot intampla, doar sa fie oamenii potriviti...aa..si da..se numeste marketing si e tot in beneficiul vostru!

Si ca tot suntem aici, stiu ca multe dintre prietenele mele prefera sa caute si sa citeasca carti si articole pe net, tocmai ca sa nu vina la biblioteca si sa se loveasca de astfel de "amabilitati", dar eu va zic sa veniti, ca toate-s trecatoare si pentru ca bufetul s-a schimbat si o sa va placa, va garantez :) , iar preturile sunt mai mult decat acceptabile (5 lei salata din imagine). Ca sa ma credeti pe cuvant, va pun si niste poze:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer