vineri, 30 martie 2012

Apel umanitar

M-a impresionat apelul pe care l-a facut Madalina, cu putin timp in urma pe Facebook:

"Buna ziua ..... azi dimineata am primit cea mai crunta veste de pana acuma , unchiul meu , fratele mamei mele a fost gasit mort sau decedat nu stiu cum se spune corect ...... fac un apel la toti cei pe care ii am in lista de pe facebook si ii rog daca cunosc pe cineva sau au cunostiinte sau cunosc vreo asociatie sau fundatie care ne-ar putea ajuta sa-i repatriem corpul ..... el nu se aflain tara ci in America si din pacate eu si cu mama nu dispunem de resursele financiare de a-l aduce in tara , in cazul in care credeti ca aveti posibilitatea de a ne ajuta , nici eu nu stiu sub ce forma in momentul de fata ,va rog frumos sa imi lasati un mesaj privat ,va multumesc!"

Madalina are un suflet bun si mereu sare in ajutorul celor care au nevoie, asa ca este timpul s-o ajute si pe ea cineva. Puteti s-o contactati la madalina_androne@hotmail.com sau la numarul de telefon: 0730 372 107 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer