marți, 28 februarie 2012

Unde merge studentul de la biblioteconomie

Merge la Manastirea Curtea de Arges.

Imi doream de mai mult timp sa ajung si in partea aceasta de tara, mai ales ca e relativ aproape de Bucuresti, daca luam in calcul autostrada. Odata ajunsa, am avut placerea sa observ o multime de turisti tineri, entuziasti de splendoarea edificiului. Piatra peretilor exteriori pare brodata, iar inauntru iti trebuie cateva minute sa-ti revii dupa frumusetea ei. Desi nu este foarte mare, arhitectura si ornamentele sunt coplesitoare. Totul pare nou, desi a fost construita pe la 1500. Inauntru, desi era mult mai frig ca afara, ne astepta un preot cu caciula pe cap si imbracat bine, care ne-a miruit. Mi s-a parut foarte frumos gestul sau si binevenit. Ceea ce m-a impresionat nespus de mult insa, a fost o evanghelie pictata de regina Elisabeta, a caror pagini erau impodobite cu motive florale nespus de fumoase. Imi pare rau ca nu am facut poze cu aceasta, dar cu siguranta o gasiti pe Internet, eu am gasit aici cateva. Alte detalii gasiti pe net, dar cel mai bine ar fi, daca aveti o zi libera sa mergeti la fata locului sa-i descoperiti frumusetea si sa va gasiti linistea interioara. P.S.: Barajul Vidraru este la cativa km departare, asa ca puteti impusca doi iepuri deodata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer