marți, 28 februarie 2012

Casa de pe plaja

Editura: Polirom
Anul de aparitie: 2010
Numar de pagini: 396
Autor: Jane Green
Colectia: Cartea Chic


Dupa o sesiune zbuciumata, dar incheiata cu succes si o perioada in care toata lumea a vrut sa-mi vada burtica, ce creste in fiecare zi, simteam nevoia sa ma relaxez citind ceva usor si departe de Kant :), asa ca n-am stat pe ganduri cand am vazut in Carrefour cartea "Casa de pe plaja", mai ales ca numele imi crea binedispozitie vazand afara numai troiene de zapada. Frumusetea la astfel de carti este ca le citesti repede - in cateva ore si gasesti multe lucruri actuale - pana si jucariile Webkinz, cunoscute de la verisoara mea de 10 ani :). Cartea prezinta o perioada din viata mai multor personaje, ce par a nu avea legatura intre ele, si care, cu toate probleme lor ajung cumva sub acoperisul aceleiasi case de pe plaja lui Nantucket, o insula din U.S., prezentata intr-un stil forte romantic  (chiar am cautat apoi pe net sa vad daca chiar asa este). Este amuzant cum din cand in cand, autoarea face ce face si pomeneste iar de rafturile de carti si de ideea care a prins si la noi - ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, tot Universul comploteaza alaturi de tine pentru a-ti indeplini ceea ce ti-ai propus. Cu siguranta cartea se adreseaza femeilor si evidentiaza sensibilitatea lor, vulnerabilitatea, dar si puterea de a trece mai departe cu capul sus si promoveaza valori precum fidelitatea si sinceritatea, autoarea avand rol moralizator si "pedepsindu-i" pe cei care cred ca fara cele doua, viitorul poate fi senin. Lectura frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer