luni, 13 februarie 2012

Unde merge studentul de la biblioteconomie

Merge la jazz la Teatrul Act.

Imi doream de foarte mut timp sa mergem la jazz si ocazia potrivit s-a ivit atunci cand Emma Zeicescu a pus la bataie doua invitatii pe Facebook, la jazz "years after Petrucciani". Am participat si le-am castigat, asa ca ne-am strans mai multi si desi afara ningea cu fulgi mari si niciun numar de la taxi nu raspundea, am ajuns la ora stabilita la Teatrul Act, emotionati la prima noastra intalnire live cu acest gen. Mai ascultam pe acasa din cand in cand pe posturile de radio din afara, dar nu credeam ca live va fi asa de intens, asa de bine! Am savurat fiecare clipa si impreuna cu sotul meu ne gandeam ce frumos ar fi sa mergem la o nunta care sa cheme o formatie de jazz...Ritmul acestui gen te poate duce cu gandul la multe lucruri...caviar, lux, sampanie, cocktail...o seara de vara..pasiune.. Cel ce a prezentat evenimentul si-a dat seama ca in sala eram destul de multi amatori si neinitiati "intr-ale jazz-ului" asa ca pe toata durata "pledoariei" a incercat sa pronunte cat mai des numele de Petrucciani -doar doar ne-o ramane si noua in cap. Bineinteles, acasa uitasem deja, noroc ca aveam biletele si ca exista Internetul :) . Oricum ce am inteles eu de la Petrucciani este ca trecea foarte usor de la un gen la altul, ca ii placea foarte mult muzica clasica - la un moment dat as fi putut jura ca ascultam pasaje intregi din Beethoven si ca a vrut sa suprinda prin muzica lui. La un moment dat, pianistul a spus ca nu a stiut cum sa imparta o melodie la 3 oameni, asa ca o sa o cante singur - a fost superb, inca de la primele acorduri! Instrumentistii merita toate aplauzele, trebuie sa spun ca au un mod original de a simti muzica: Cristian Soleanu (saxofoane), George Natsis (pian), Adrian Mircea Flautistu (contrabas si chitara bas), Vlad Popescu (baterie).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer