luni, 9 ianuarie 2012

Multifunctionala Canon Pixma MX410

Ultima data va ziceam ca o sa scriu la ce varianta finala de multifunctionala am ajuns dupa experienta celor doua magazine online. Ei bine, Media Galaxy a fost solutia si chiar suntem multumiti de alegerea facuta - sa nu mai vorbim ca au si testat-o si baietii de acolo care chiar stiu sa faca marketing. Am ales modelul Canon Pixma MX410 si pana acum suntem incantati - a trecut cu brio de testul catorva proiecte pentru facultate :). Avantajele sunt multe si raportul calitate-pret este unul zic eu, destul de bun. Exceptand faptul ca nu are cititor de carduri si este destul de mare (cantareste aprox 8 kg), are un design de nota 10 (in comparatia cu una HP pe care voiam s-o luam de la un magazin online), este Wi-Fi cu fax, are pana la 4800x1200 dpi, scanare pe dispozitiv USB fara PC, full Hd movie-print, printare rapida si destul de silentioasa (45,2 db), puterea consumata este de 14 W. Are si functia de duplex, dar numai manuala. O sa observati calitatea dupa ce printati o pagina - am avut o imprimanta mai veche Canon Pixma MP 130 si am vazut imediat diferenta dintre cele doua. In rest, alte detalii gasiti pe net si daca o s-o cumparati sa nu va speriati (ca mine) daca uitati sa deschideti trapa pe unde ies foile printate si va treziti ca o deschide singura :).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer