marți, 10 ianuarie 2012

Aparat foto Canon Power Shot A 2200

Si ca sa va mai povestesc din aventurile mele in cumpararea gadgeturilor...m-am pricopsit cu un Canon A 2200 pentru ca ma plictisisem de vechiul aparat prea mare si greu, Fuji, si care, la 8 megapixeli, incepuse sa scoata pozele neclare; se vedeau pixelii.. Initial, am vrut sa cumparam un Nikon cam la acelasi pret pentru ca vazusem la un coleg de la ASE, poze facute inside, noaptea, si aratau foarte bine - mai ales ca in poze eram noi, obositi pe la 2 noaptea - lucram la proiecte. Poza era foarte clara si imaginile vii, iar noi aratam mai bine ca in realitate :). Dar ajunsi la Media Galaxy, cineva de acolo ne-a spus ca s-au intors in service mai multe aparate Nikon din acel model, asa ca ne-a sfatuit sa luam acest Canon. Nici acum nu-mi dau seama daca ne-am luat teapa sau nu, pentru ca instinctul din magazin imi spunea totusi ca mai clare sunt pozele cu Nikon decat cu Canon. Luand aparatul acasa si testandul, am descoperit ca cei 14 megapixeli sunt foarte utili numai daca stii sa-i folosesti. In sensul ca pozele ies bine si pe auto, dar nu intotdeauna. Daca vrei sa iasa o poza buna, trebuie sa setezi unul dintre multele efecte, unele dintre ele fiind extrem de utile, precum ajustarea automata a ochilor rosii si detectarea fetei, iar altele foarte amuzante, cu care ne-am amuzat si la Revelion - precum efectul de ochi de peste, ce scoate poza precum o lentila, facand capul unei persoane foarte mic sau foarte mare, vivid colors- ce accentueaza culorile - seara, daca faceti o poza unui barbat inside, o sa iasa ca si cum ar fi machiat si dat cu ruj, iar alte efecte sunt pur si simplu interesante - ies foarte bine cel pentru artificii (voi pune poze la sfarsit ca sa vedeti despre ce vorbesc), cel pentru copii si animale, pentru zapada etc. Restul efectelor le incercati voi si cititi despre ele pe net. M-a mirat ca pe auto a iesit focul in poze foarte bine - as putea spune spectaculos, iar filmarea HD e ok. Acum, efectul pentru artificii de care va spuneam mai devreme:












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer