duminică, 17 octombrie 2010

Unde merge studentul de la biblioteconomie

La Ateneul Roman.

Cu ajutorul lui Laurentiu, fara sa dau mai multe detalii pentru ca simt eu ca vrea sa ramana invaluit in mister, am ajuns la Ateneul Roman, aseara la 19:00 pentru a asculta un minunat concert (vedeti detalii in afis). Fara nicio exagerare, chiar a fost extraordinar, iar sala care era plina a confirmat acelasi lucru. Printre alte persoane cunoscute l-am vazut si pe George Butunoiu, pe care ar fi trebuit macar o data sa-l vedeti la TV pentru ca apare des si de obicei ne vorbeste despre recrutare si alte chestii interesante. Acustica m-a lasat fara cuvinte, iar cele doua ore au trecut prea repede. Este bine sa stiti ca daca nu ajungeti la concerte, macar vizitati Ateneul pur si simplu, asa cum am facut si eu mai demult, pentru ca este considerat una dintre bijuteriile arhitectonice ale Romaniei. Mai jos aveti cateva poze, imi pare rau ca nu pot pune si mp3.-urile care se aud foarte foarte bine.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer