luni, 26 septembrie 2011

Antipa

Desi mi-as dori sa va povestesc despre experienta mea de copilot la curse de drift, nu pot sa face acest lucru, asa ca, dupa o lunga perioada de timp, o sa va spun cum a fost la Muzeul Antipa. In primul rand, am fost bucuroasa sa vad, ca desi era in cursul saptamanii, oamenii stateau la o coada destul de mare ca sa viziteze muzeul. Organizarea este buna, n-am stat foarte mult, iar la intrare existau doua masinute de unde luati biletul si exista si personal indrumator, daca nu va descurcati. Intrarea este doar 5 lei pentru studenti, fain nu? In rest, se vad investitiile in muzeu, incepe sa semene cu cele din afara..bine ca era mai interesant daca puneau lucruri mai dinamice, atractive...cum este la cel din Viena, pe care l-am vizitat acum vreo 3 ani, de exemplu era o carma de care dadeam si observam pe un ecran mare cum au evoluat continentele, cum s-au modificat pe parcursul erelor sau mi-aduc aminte de o soparla care iesea dintr-o vitrina...un fel de efect 3D :). Nu conteaza, este bine ca lucrurile se misca ...

Daca vreti sa aflati mai multe despre cum decurg vanzarile de carte in afara, care este profitul din cartile donate si ce probleme apar intre biblioteci si siteurile de vanzari de carte online, cititi articolul acesta.

Si pe final, arhitectura unei biblioteci, gasita din intamplare.


Sursa


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer