marți, 13 iulie 2010

Unde merge studentul de la biblioteconomie?

Salina de la Slanic Prahova este benefica pentru multe boli, dar si daca va aflati in apropiere si vremea nu e tocmai insorita. Am fost weekendul acesta si am ramas surprinsa de frumusetea ei. Taxa de fotografiere este 6 ron, dar nu se vad bine fotografiile pentru ca este putin iluminata. Ce poate fi un impediment - liftul vechi de cand lumea, se coboara vreo 208m, iar jos veti ramane foarte surprinsi. Trebuie sa va imbracati gros, cu pulover, geaca, in salina nefiind mai mult de 13 grade. De preferat este sa stati cat mai mult si sa inspirati aerul de acolo, exista toalete, banci, leagane, buticuri si chiar un bufet. Este bine sa faceti miscare, mai ales daca veniti cu copiii, asa ca luati o minge, daca nu, veti gasi acolo de cumparat. Exista si spatii pentru copii si terenuri de fotbal. Am vazut foarte multi straini - americani, arabi, chinezi, japonezi, afroamericani. Cel mai bine ar fi sa veniti pe la 11, pentru ca la ora 15:00 este ultima coborare. Mai mult stati la coada la intoarcere, decat la venire, iar daca sunteti studenti si aveti carnetul avizat, aveti reducere. Si sa va luati adidasi cu talpa mai groasa. Exista un restaurant afara, la intrarea in salina, iar daca nu va place, mai sunt cateva in Slanic, care dupa cate am vazut, este in plina dezvoltare. Weekendul acesta va fi foarte cald, cel putin asa am vazut pe Internet, asa ca poate combinati utilul cu placutul - faceti o baie la Baia Baciului si cand e cald, pe la 13:00, vizitati salina. Acum poze, cateva in care sa si vedeti ceva:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer