marți, 7 iunie 2011

Google Wallet

De anul trecut tot visam la un card universal pe care sa am toate cardurile, abonamentele si alte acte precum legitimatii si care, imi umplu inutil portofelul facandu-l sa nu se mai inchida. Ii spusesem cuiva de ideea mea si mi-a povestit ca deja avusese o tentativa stopata din fasa din cauza birocratiei de care s-a lovit. Ei bine, avem bucuria de a trai zilele acestea aparitia unei aplicatii - Google Wallet care poate transforma aceste vise in realitate. Bineinteles, softul e la inceput, dar se fac promisiuni mari. Deja a fost implementata in cateva orase, si ne permite, noua celor care folosim sistemul Android pe telefon, sa platim cu smartphone-ul. Frumusetea e ca se pot introduce mai multe carduri, iar sistemul de securitate pare la prima vedere strong. Poate n-ar fi rau sa se implementeze pe viitor un sistem de accesare a cardurilor pe baza de amprenta, asa cum au deja multe laptopuri. La fel de bine, mi-ar placea sa pot introduce si alte acte. In prezent in portofelul meu se gasesc, pe langa carduri, cardurile de farmacie (2), abonament la coafor, cardul pentru clinica privata la care sunt inscrisa, cartea de alegator, carnetul de student, carnetul de donator de sange, 2 legitimatii de facultate ca de..is la 2, abonament de metrou, buletin, permis, legitimatie de biblioteca si card IDM, abonament RATB si chitanta aferenta. Desigur, as mai putea sa las din ele acasa, dar ma jur ca am facut asta si tocmai atunci am avut nevoie de ele. Pasaportul il las acasa dar n-ar fi rau sa poata fi introdus si acesta si la fel de bine certificatul de nastere si cel de casatorie. Mai este necesar sa vorbim si de cartile de vizita, pe care majoritatea inca le au in format fizic? Si de acestea ma descotorosesc la o perioada de... Cu siguranta se vor ridica probleme legate de discriminare si de partea de private a fiecaruia. Aici aveti site-ul aplicatiei si un filmulet explicativ:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer