luni, 27 iunie 2011

Susţinerea dizertatiei

Vineri am avut susţinerea dizertaţiei şi m-am gandit să vă dau cateva detalii, avand în vedere că mulţi dintre voi căutati acest lucru (StatCounter). Susţinerea seamană foarte mult cu licenţa, profesorul coordonator vine şi îşi adună studenţii de la el, care intră s-o susţină. Aveţi la dispoziţie 5-10 min în care trebuie să spuneti tema lucrării, de ce aţi ales această temă, cu ce aţi venit voi nou, concluzii etc. Puteţi să mergeţi cu o foaie cu aceste idei, la voi, dar nu citiţi de pe ea, o luaţi numai în cazul în care vă pierdeţi sau aveţi multe date statistice... De cele mai multe ori se întamplă să nu apucaţi să spuneţi decat o frază, ca mai apoi comisia să vă pună întrebări. Întrebările sunt despre lucrare, dar vă pot pune şi alt tip de întrebări, de exemplu referitoare la bibliografie, detalii despre cărţile enumerate acolo, aşadar nu le puteţi numai de decor, mai puţin şi mai multă calitate decat mai mult şi mai prost. Or să vă zică ei cand ati vorbit îndeajuns. Nota vă este pusă chiar pe lucrare şi aceasta rămane la ei. Nota uneori o zic pe loc, alteori aşteptaţi voi profesorul afară şi îl intrebaţi. La mine în comisie au fost trei profesori: Zenovia Niculescu, Ionel Enache, Laurenţiu Avram. La alţi colegi de-ai mei, din ce am apucat să văd, pentru că am intrat printre primii, au mai fost: Cristina Popescu, Gabriela Raicu şi Ion Stoica. in rest, mult succes!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer