miercuri, 2 martie 2011

Unde merge studentul de la biblioteconomie?

Merge la teatru si mai exact, la Teatrul Mic, sa vada o piesa aleasa la intamplare, de cativa prieteni - Mantia de Stele. Nestiind nimic de piesa, inceputul mi s-a parut putin cam excentric..si credeam ca nu o sa inteleg ideea pana la final. Nici cei din sala nu erau foarte entuziasmati, mai ales ca la cea mai mica miscare, scaunele faceau zgomot. Pe parcurs am inceput sa deslusesc un pic cateva idei din religii, in special cea tibetana, karma, reincarnare, superstitii, zodiace, apoi un strop de umor combinat cu ceva mai multa sexualitate...nu cred ca ar trebui sa-i spun erotism...Cand ma obisnuisem intr-o oarecare masura cu desfasurarea actiunii, cativa din stanga noastra s-au ridicat si au plecat pur si simplu. Mi-am zis ca eu n-as face asta pentru ca am luat-o ca pe o provocare si chiar imi placeau decorul si costumele, de care, am aflat mai tarziu, erau facute chiar de Doina Levintza. Unul dintre actritele costumate semana perfect cu Lady Gaga intr-o rochie stralucitoare. La finalul piesei, am ramas cu impresia ca cineva a uitat sa puna sare si piper. Am ajuns acasa si curioasa sa aflu si alte opinii ale altora mai intelepti, am gasit aici un feedback negativ, de unde am aflat ca in spatele piesei se afla cartea de 172 de pagini a sarbului Milorad Pavic, unul pozitiv si aici inca o parere.

Pret intreg: 23 ron
Studenti: 12 ron









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Bookconsumer